פילה דג ים ב-20 דקות

בשר דגים הוא קל לעיכול ועשיר בחלבון וויטמינים, מומלץ לאכול שתי מנות דגים בשבוע.

החומרים: 

300 גר’ פילה דג-ים טרי לאחר ניקוי
ענף טימין
2 פרוסות לימון
עלי שומר

אופן ההכנה:

שוטפים את פילה הדג ובודקים שלא נשארו עצמות.
על נייר אפייה משומן בשמן זית מניחים פילה אחד על העור, ממליחים במלח גס ומניחים עליו את שאר המצרכים. מניחים את הפילה השני כך שייצור מחדש את צורת הדג. בוזקים שמן זית ומלח ים מעל הכל.
יוצרים מנייר אפיה דוגמת מעטפה, כאשר לא מצמידים את החלק העליון לדג, אלא יוצרים מרווח של כמה סנטימטרים מוודאים שהנייר סגור היטב, ניתן להיעזר בקיסמים ולתפור את הנייר.
אופים בתנוח שחומם מראש ב-180 מעלות כ-12 דקות.